سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترینِ فریضه ها و واجب ترین آنها بر انسان، شناخت پروردگار و اقرار به بندگی اوست . [امام صادق علیه السلام]
غزل بانوی شرقی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دلتنگی هایم را برایت پست کرده ام آقا

سلام آقا می خواهم از دلتنگی ام برایت بگویم همان دلتنگی غریبی که این روزها امانم را بریده . همان اشک های بی پناهی که از چشمه ی ناپاک ایمانم می جوشد امشب می خواهم برایت از بار سنگین سست عهدی ام بگویم . می خواهم تمام دلتنگی ام را سوار بال کبوتری کنم و رهسپار بارگاه پرنور مهربانی نگاهت کنم . ای کاش مرا ببخشی . ای کاش بگذاری فقط یک بار دیگر فرصت حضور در حرم امن نگاهت نصیبم شود . مرا دریاب که دل دریایی من بی تو مرداب است ...



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » منتظر گل نرگس ( یکشنبه 86/5/7 :: ساعت 11:30 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دلتنگی هایم را برایت پست کرده ام آقا

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 3032
» درباره من

غزل بانوی شرقی
منتظر گل نرگس
تمام زندگی ام شعر است و موسیقی

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب